Kraftkälla

Har varit totalt sjuk, brukar aldrig vara sjuk... slutet av lovet tillbringades med polers och ah inte så mycket mer, förutom att jag varit sjuk så har jag hängt lite med ingo och vi kanske ska flytta in på uppsala elevhem i januari ooppaaaa! Så himlans glad jag blir om det blir så, nu ska jag ehhh fortsätta packa för en tre veckors lång resa i vemdalen med skidgänget... herregud. Justfan vet ni vad jag gör(mina fem läsare), jag gör ett fotoalbum! På livet i tonåren liksom, och det galna året i åre.. det är värt! Det tror jag dagens ungdomar gör för lite av! Det är inte ens dyrt att skriva ut! Gå och gör ett fotoalbum ungdomar! Hör av mig om jag lever later puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0