JULLOV MTF!!

Jullovet inledde med slagg hos Ingrid och andra mysigheter. Va hos Vickan en sväng, firade jul med släkten, ovanligt eftersom vi alltid brukar göra det i Trysil med Ebba & co sen bar det av till OHHHREY! Badade i emmas nya jacuzzi snackade galet som vanligt, spelade nått dansspel, men till huvudsaken JAG OCH FRIDA TRÄFFADE ZLATAN helt amazing coolt. Lite stelt va han men jag gav inte upp vi fick en bild! Nu håller jag på att kolla igenom min gamla data som jag hade i Åre, fyfan alltså, vilka bilder - vilka minnen.. vill gråta typ, jag vill vill vill tillbaks! Jag och Frida jobbade på fjällgårn med kidsen, as soft jobb haha. Förutom att vi har sett det regnar köttbullar, g force, och planet 51 hundraelva gånger, men det kan man ju ta. Åkt skidor har vi också gjort. Kollat på bad girls club på nätterna och aa slösat livet på ett jävligt bra sätt! Träffade lite locals också alltid lika kul, man blir så glad av dom! Mysan bodde också hos frida. Vilken undebar kvinna! Hon coachade mig i slalomen, evigt tacksam är jag. Träffade även Ebba min goa gamla göteborgs kompis och hennes polers. Trevligt trevligt att catcha upp lite. NYÅR var det ju också, förade hos frida, galet kul! Träffade carl william också som jag inte sett på ett halvår. Aa juste, jag mysan och maja åkte skidor på skutan i det fina vädret och vips så trillade jag eller rättare sagt krashade jag.. hårt. Det resulterade i en jävla värk i knät på nyårsnatten. Släpade mig till Emma i barnstugorna där hon fixade sig och hon tviingade mig att ha på mig "hor klackarna". Iaf som jag sa innan så åkte vi hem till frida igen och förade, så jävla kul! Förutom att jag var handikappad. Alla kände nog nyårsruset. Det märktes iaf. Halle och Wille va själva killar. Vilken lyx. Ne men skönt att träffa killarna, har saknat dom. Sen bar det av till byn med tre taxi bilar. Där är minnet suddigt men vi stog på byn räknade ner. Inte för att jag kommer ihåg. Men jag kommer ihåg att jag hoppade på några bekanta.. Nikki och jag flummade runt.. Kysste två, tre personer? Va på någon random fest med johanna och max, herregud... Sen bestämde Frida att vi skulle åka hem, jag wille och halle alltså. Mysigt vare. Morgondagen bjöd på torr hals finnar dålig andedräkt och ont i knät OCH jobb, men det va tjill, jag klagar inte. Haha jag och mysan skrämde maja när hon låg och sov, det roligaste på länge tror jag.
Sen kom då mina päron och tvångshämtade mig och vi bodde på trillevallen. Kändes förjävligt i början men det blev roligare. Jag och pappi åkte några grymma åk i lössnön! Innan vi begav oss hem drog jag till byn för ett sista hejdå. Dejtade upp Emma, vi tjillade mest, drog till hr:arnas nya crib. Tog en glass på max. Gick till maja, träffade my och försonades med frida. Sen bar det av hemåt och idag skulle jag äta middag med ingrid och nalin men jag orkade inte, schysst kompis jag är, fett med inte ångest. Nu ska jag lägga upp dom bilderna som aldrig visades från vår inflyttningsfest i maj bla haha livet är ljuvt, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0