NOLLAD

yes nu har jag blivit nollad mer specifikt i torsdags nu kan jag checka av det från min to do list i livet, så som jag har längtat.. haha nej men den va ganska brutal MEN SJUKT KUL! älskar att skämma ut mig! fick cykla i skolan med fartdräkt, dansa på matbordet i fartdräkt, ta idolbild med skolan snyggaste tre med fartdräkt osv HAHA. fyfan. men jag trivs. Tror jag ostabilt, nej men jag gillare min klass iaf och min tränare.. nu är jag sjuk och det sugerrrrr som man sa när man va 12, men jag vill vara tolv och jag känner mig som tolv så låt mig. Igår fyllde min kusin år så då var vi där och firade..soft. PÅ ONSDAG ÅKER JAG TILL HOLLAND, fett nervös men g.l.a.d!!!! wooop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0