young blood

HEMMA! Efter en vecka i mölltal i Österrike! Ladda upp med helgen innan, med en catch up med frida lite tacobar häng, skratt paraopugougå activity med frida mackan frida emilie och mackans kompis.. dålig film, bra umgänge! Frida och jag åkte hem kollade på bert snackade lite skit osv på lördan begav jag ocjh emilie oss hem till chrille för halloween partaj, stelt i början.. lättade upp lite sen, kul och träffa lite gamla bro kidz! Lägret i mölltal va lyckat! fem soliga dagar av sex! Dessutom gick skidåkningen frammåt och jag fick cred för det. Svenska landslagaet dam och herr bodde på vårt hotel hihi, otrevlig personal men annars var det awesome, bodde med johanna och hanna banana kul som alltid. Sen på torsdags kväll drog jag och erika en tripp till nån engelsk ski cross dude som var väldigt trevlig! Kul vare. OCH EMMA du hade älskat honom! Nu tjillar jag galet fast jag borde råplugga livet äger peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0