Tack för allt!

hejsan hoppsan! Hänt mycket i mitt liv tror jag varit på skicross, varit och gymmat med fanny mitt i natten, degat med emma varit lost på skutan med merccan firat emmas födelsedag med en stor bigpack nacho chips och salsa så är den tjejen lycklig haha, sen åkte jag josefin salming, frida, halle, nässil, marcus till tott badade bubbel och åt,... fest hos stolpe två dagar i rad, mina kära päron kom på besök, vi åkte skidor chilla baze på copper hill. Hade storslalom träning RIKTIGT KUL, kolla på lägenhet i tott var i nostalgi duved saknat mina älskade hemma älskat mina underbara vänner i åre, Majsi har åkt till Kina. Älskade Mikaela gick bort i en tragisk olycka, förstår helt ärligt talat att det har hänt, vila i frid underbara människa <3 Nu är jag hemma har klippt mig bytt glas på mobilen igen(hehe), såg jasmine på bussen haha! Imorn ska jag träffa en människa som jag inte träffat på väldigt länge, Sarah sen ska jag träffa min älskade Lukas! Imorn ska pappsen firas! Han fyller år och nästa vecka kommer robin på besök../J











mitt kanske blivande "hus"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0