NEVER FEAR PORREMMA IS HERE!

min älskade emma har hälsat på mig ett tag nu, vi begav oss till grekland närmare bestämt kos, men innan det träffade jag lite kåååmpisar, som majsi vi tog en standard shoppingtur som jag har saknat galet, jasmine och linneis! Sen har jag träffat andra finisar som jag är så glad att jag får träffa jag har saknat er det ska ni veta! Fyfan va kul vi hade på grekland förresten, badade jag blev BRUN (det händer aldrig), drack färglada drinkar på standard baren med en galen grek vid namn tony, hängde på olika barer, träffade folk från hela världen plus en hel del svenskar, dansade loss på strippstången och bardisken så vi droppade svett, fick gratis shots av snygga bartendrar, umgåtts med mina kära föräldrar, shoppat krimskrams och galna skor, glassat vid en alldeles för fin pol, ätit alldeles för mycket bajsat alldelles för lite, kört intern skämt med emma, skrivit en låt, läst 20 sidor i en bok, fått sandblondt hår, åkt galna vatten saker plus vatten skoter ummgåtts med mina kära föräldrar och vickan och linn och maria och stefan, mamma dansade loss, fick heta discokulan hela resan = väldigt lyckad resa, och gud vad jag älskar min familj + vänner. LUGN gott folk bilder kommer!... nu sitter jag och lyssnar på nostalgi nittio tals låtar som narcotic - liquido, underbart! Salta kyssar / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0