desert walk

Två veckor i åre schwishade bokstavligt talat förbi. Jag förstog inte då, men jo nu ska jag flytta därifrån jag vill inte! Det är min lilla familj, det mest sorgligaste var igår när jag skulle städa ur mitt rum och tjejerna satte sig på min säng och var helt tomma. Då insåg jag att jag skulle flytta, vilken meskorv jag låter som men fy fan. Tack för ni har förgyllt mina två sista veckor med er mina finaste och bästaste vänner emma och frida! Vi sa det igår, vi har knappt känt varandra i ett år men endå känns det som vi har känt varandra för evigt. Det blev ett p e r f e k t slut på det här kapitlet! Emma och jag sov tillsammans (plus anton...) för gamla tiders skull. Köpte ett par skidbyxor köpte choklad till emma för att jag det är det är medicin mot alla hennes krämpor, jag och emma gick ner för skutan med daisy. Med solen i ryggen och vinden i håret, blir det ju inte bättre. Brände iväg med bilen till frida och käka grillat med hennes päron för att det var min avslutnings middag så himla gulligt. Åker hem, jag och frida tvättar alla våra kläder i princip och såklart conversen = standard haha... Otroliga två bra "jobbveckor" vill jag bara säga. Och innan under två veckorna har vi hunnit med: raggat på random killar på holiday, skämt ut oss, hängt med vinterakro, rökt vattenpipa, torkat spya, kört sanning och konka, ätit för mycket godis, tränatee, träffat emmas amerikanska vänner, klagat på anton, skrikit på byggarbetare, snackat skit, sett tre skräckfilmer dött och var tvugna att ringa halle, fixat en gotlandsresa, pratat minnen, sett den finaste solnedgången, träffat kära klasskamrater, åkt fyrhjuling, åkt tre på emmas kina moppe, rört en död fågel, bajsat i de fria, spelat kubb, förlorat ett vad, badat nakna i åre sjön, spelat in en sång och skickat till niclas, dansat galet OCH jobbat! Inte illa pinkat vill jag säga! Jag vet inte vad jag vill säga med det här inlägget men fy vad jag älskar dom människorna, mina finaste!  Nu ska jag vara hemma i helgen pussa på mamma sen bär det av för mig och frida till gotland WOHO! love / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0