gs

japp inget internet nurå, i torsdags va det storslam med ida och frida, guuuuud vad härligt det va, sen skulle vi köra ner för en bqcke för att komma till bergbanan då jagade pistmaskinen oss HAHA, sen blev det max och sen kom emma.....som vanligt, sen kom frida sen skulle vi till fjällgårn av någon anledning så vi sprang till bergbanan emma i pyamas och frida i mjukis byxor HAHA vilken syn, sen missar vi så klart den så vi spinger upp till halva, skojar inte ett av dom jobbigaste sakerna jag gjort på länge, när vi kommer fram står alla på bordet och dansar? haha awesome kväll! i fredags åkte emma till ösd så då blev det att sova hos majsan, jag frida ebba lovisa och mikaela åkte sen på stolpes fest, den vart lite halvlyckad sådär dock så inträffade det en olycka i slutet... på lördan åkte jag och majsan ut i backen, de va awesome, idag har jag....inte gjort så mkt hehe missa träningen och livet suger..typ nu ska jag plugga och annat tråkigt imorn blire jibbing och på onsdag ska jag på träningen, måste träna en hel del innan ungdoms sm punkt slut / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0