SKICROSS

hooola! Rolig vecka! I fredags fick jag och lilla bajsida ledigt för vi skulle nämligen på skicross läger! Trevligt trevligt, nej men det var jeete roligt, ååå vad kul det va haha. Sen bar det hem till svullot (emma) som sov sen tjejmiddag och sen kom några hr killar, lördan hade jag och emma mys åkte runt i backen solsken och helt underbart! sen träffade vi adrian i backen haha.. Sen vart det urgång till ett par göteborgare..igen nej men dem var jätte trevliga. Idag har det varit slappdag och nu ska jag och diana laga mat, eller diana ska och jag ska skära grönsaker hoho. Juste förre helgen var jag emma mysan och alla och åkte skidor sen var det fest hos några goa göteborgare sen kom det hrare kuuuul hade vi! nej nu ska jag gå löööve / J
Dagens låt - When You Were Young - The Killers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0