hola

hejzzzzaaan, HAHA gjorde en mamma i torsdags. På träningen så kom det en väääääldigt känd storslalom åkare och tränade oss han hette johan nånting, visste inte vem det var, hehehe, och åå nej det är inte det pinsamma, han hoppar på samma lift som mig, så jag ba: aha är det du som är från Östersund? Han: Nej det är jag som är johan, jag har tävlat lite och så förut så idag ska jag träna er, Jag: jaha men gud va trevligt, inte förens jag ringer pappa och sa att det va nån johan som hade åkt life med mig, det visade sig att det inte va "nån johan" hahaha. I fredags träffade jag min kära kusin och hans grappar, trevligt trevligt, men som vanligt drama drama... sen chillade jag resten av helgen,...typ. Idag var jag på jibbingen skulle vi åka offpist i gummisnö och 3 plus, det gick bra...eller? nu slalom på tott puzzipuzz / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0