Oh-rey

Nu hade vi lite bråttom i svängarna.. Innan avslutningen var jag nämligen i åre och innan där i funäsdalen på läger, vilket var totally awesome. Mina medkamrater tävlade och jag var maskot! Innan tränade vi lite gs och skidvaneövningar. Kära Ida Ahlin var även där på besök, en riktigt trevlig människa, såna finns det för lite av! Träffade även några kåmpizzar från min förra klass, uberkuuuul! Och dom saknade mig.. där blev jag tårögd.. ville bara kasta mig i famnen på dem och be dem ta hem mig till åre.. somsagt det bar av till åre på fredag. Anton och emma hetshämtade mig, slirade sönder på åres gator för att hinna till en viss frida carlqvist som alltid har planer för allt.. åkte till joel. Det va kul träffade kära gamla fordonare! Kvällen blev inte som planerad enligt fridas masterplan så vi stannade där. Inte för att jag kom ihåg hur kvällen slutade... Åkte hem drog tappert på oss skidgrejerna stack ut i backen. Åkte hem fixade oss med nikkkiiii! Åkte på ferre hos malin! Älskvärda människor <3. Hon spelade min låt och jag var nära på att gråta vilker jag aldrig gör... Vilt vare, för mig och frida iaf som fick en vodka flaska som tog slut på 10 minuter, livet är för härligt ibland. Åkte bil hem med en skitsur frida.. jag och nikki tog världshistoriens fulaste godnattbild OCH la upp på fb..... tog oss ut i backen trots den morlande huvudvärken träffade en skön dude i liften som sa att vi va jävligt tappra som partade hela natten och åkte skidor dagen efter liksom, lite tips från coachen liksom. Hängde lite med joel och albin, åkte skogsvägar, tjillade allmänt i backen. Bahnhoff häng med brudarna följde om helgens bravader. Sen tåget hem. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0