Jag är en människa mf!

Inlägget nedan är inte speciellt hela historien.. JAG HATAR själv när andra skriver på sina små söta bloggar att livet är perfekt och att hon ska gå och träffa pojkvännen, väntal lite.. låt mig SPY först. Så nu till verkligeheten: Ne fyfan livet alltså ingen höjdare ibland. För lite sömn, konstant stress, konstant press, konstant tänkande på skidåkningen... Ja det ska inte bli så jävla kul att åka till åre, såklart det ska bli kul men man måste ju "facea the facts" att man aldrig kommer tillbaka till det lilla lyckohjulet, att folk glömmer en och att man måste prata med personer och minnen som man kanske inte är så väldans stolt över... nej en sak ska ni veta mina kära fem bloggläsare! Ångra bara det ni inte gjorde. Och att livet är en fest! Fred ut / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0