Innan jag dör

Bjuda mina föräldrar på en riktigt fet lyxresa.
Köpa en motorcykel.
Träffa någon som tar andan ur en.
Bli mamma
Åka en stor skidtävling
Resa jorden runt med en backpack.
Köpa ett hus i skärgården.
Göra saker jag aldrig trodde jag skulle göra.
Roadtrip i USA.
Bo i ett annat land.
Tatuera mig innan jag blir 18.
Simma med delfiner.
Rädda någons liv.
Komma på något som ingen annan har kommit på.
Göra en bildbok med foton på mitt liv.
Göra lumpen med Emma.
Gå på Universitet.
Fira jul i Aspen.
Bo på söder.
Klippa av håret.
Bli ihågkommen.
Vara helt vilse.
Skaffa egna traditioner med mina nära.
Lära mig att spela gitarr.
Att inte komma ihåg ett skit från en fest.
Surfa på Hawaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0