FUNÄS-ÅRE-STHLM

Jajjemän! Helgen spenderades med mamma till mestadels <3. Var även på en tripp med min älskade emilie och kollade på twilight haha.. Var även på julmarknad, träffade en som jag hade gått på dagis MEN INTE NOG MED DET hon började andra terminen i MIN klass i åre förra året, helt sick. Kul vare! Måndag idag.. tar emot som vanligt, men imorgon är det tisdag och min sista skoldag den här veckan woho. På onsdag beger jag mig och uppsala skidgymnasie till funäsdalen nämligen. På fredag åker jag dock till åre bror som jag är. Haha vi får se hur det slutar. Aldrig som man förväntar sig vet jag i alla fall. Saknar dem, mina fina i Åre. Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0