17 år i staden

Jahapp då är man 17 år! 17 fucking år. Fyfan! Aja det är väll bara att glida med som pappa klokt brukar säga.. började dagen med att glida in försent till matte C, kändes helt ok faktiskt. Kul dag i skolan! Åkte till stan och gjorde det jag tycker om mest, shoppa! Jag gick i gallerian jag fick ögonkontakt jag kände doften, jag föll platt på marken. Jag hade hittat Hollister. Jag är förälskad, punkt slut. Träffade mor min köpta en NY skidjacka äntligen någon som sitter som en smeck! Åt middag med föräldrarna på resturang, mycket trevligt. Hälsade även på min söta mormor! Kvinnan är en förebild! Sover täckt i panter mönster och har en elchocks maskin på fötterna som massage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0