Världens bästa sommarlov!

zuuup zuuup? Wanna paaaarteeeey?
He he he heej träningsverk vi körde judo igår som kick off med skid "laget", skitkul.. vill börja igen hehe va jobbig jag är nej men seriöst det är min grej 8 års erfarenhet med andra ord.. Aja kul med nya människor, men innan det träffade jag min bästa emilie! Så himla kul, saknat henne så himla mycket. Och jag blev tvingad att se en skräckfilm=skita på sig, nej men det var kul. Idag har jag börjat i min nya klass det var förvirrande och vi gick bara in och sen prata han lite sen fick vi åka hem.. fett onödigt jag dör! Idag kommer mina inte alls jobbiga kusiner och imorn blire the voice för typ tredje året weeho! minus i kanten som dom vuxna brukar säga är att sommarlovet är slutet.. slutade vi inte skolan nyss? Jag tror det här har varit mitt bästa sommarlov hitils, shit vilka minnen. PEACE OUT / Jossan
rainbow of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0