Planering

hej. jag är ju världssämst på planering och världssämst på att ha koll, överhuvudtaget! I fredags samlades vi bara och vår otroligt stränga och tråkiga lärare babblade massa. Mån och tisdag har jag varit tvungen att gå upp halv sex HALV SEX!!! hade cooper test med laget på måndagen he he heh 13 minuter bra josefine braaaa. nej men det var väll hyggligt idag hade vi styrke tester och imorn med weho, nej men jag tycker faktiskt det är kul haha nörd. Nej men jag gillar min nya klass förövrigt, alla ler hela tiden mycket trevligt.. alla är dock väldigt normala tillskillnad från mina andra klasser, lite tråkigt.. saknar frida och emma och åre och järpen faktiskt! Men men nu ska jag göra det här! grejja det liksom. Imorrn fick vi nåd och börjar 12 tack gud. Dessutom har jag tappat bort alla viktiga lappar, JAG ORKAR INTE! FÖR I HELVETE JAG HAR INGEN KOLL, JAG SKA JU TYP KOMMA IHÅG VILKA LEKTIONER JAG HAR PRATA MED LÄRAREN NÄR JAG SKA PÅ LÄGER, SKRIVA NER HELA MIN TRÄNING, ÄTA RÄTT, KOMMA I TID, FIXA NYCKEL, SKÅP OSV DET ÄR INTE NÅDIGT DET HÄR. fred / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0