people changes, things go wrong, shit happens, but life goes on.

hej hej monica hej på dig monica.. Jag har gjort ett matte B prov igår! (läs igen). Yes jag har gått på matte kurs kurs B mer bestämt trodde det skulle suga pung men de va skit kul och jag förstår matte äntligen, surprise! Fina tjejer också kommer sakna er.. Visst är det skumt att man kan känna som han har känt varandra hela livet fast man inte har... åkte hem, diana hade min nyckel, JUSTE! min älskade sambo diana deliv är här, jag och frida hämtade henne vid tåget, har inte sett så mycket av henne men ändå.. iaf jag åkte hem grillade med mina föräldrar, "fixade mig" som jag inte gjorde för det kändes som jag hade tagit 10 sömnpiller.. pallrade mig iväg till jasminis som fyllde år! 17 herregud vad gammalt, alla va där. riktigt. mysigt.! Jag kommer ihåg när du fyllde 10 år och du hade äventyrs-bads kalas! Var det 7 år sen? Omöjligt.. kändes som igår! Tiden flyger fram, snälla vet nån hur man saktar ner den? På fredag börjar jag skolan! Inte vilken skola som helst utan celsius skolan i uppsala = uppsala skidgymnasie, oh herregud hur ska det gå jag är så nervös att jag vill kissa på mig. Men somsagt, jag har faktiskt upplevt ett år helt själv i åre så det här ska jag nog klara.. eller? To be continued


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0