I Stand.

Heeej mina små pärlor! Har inte kunnat "uppdatera" pga aa jag vet inte men det funka inte.. iaf så kom mina kära päron och lilla wilma för två helger sen och lämnade resten av grejerna, ååååh vad jag hade saknat dom! Sen på kvällen åkte jag mina föräldrar och diana för att käka på Holiday club, riktigt gott vare! Dem släppte av oss mitt i Åre där Frida var, då drog vi på fekke hos lilleman, det vart inte så mycket fekke men kul va det. På lördagen tog jag mamma och pappa kabinbanan upp till åre skutan, tiktigt mysigt var det. Shit cp jobbigt var det, ska aldrig säga, jaaa nu går det nerför för hohoho, det tog bra i röva! Fint vare iaf, sen fixa vi lite i mitt rum sen rulla dom hemmåt, det va lite sorgligt faktiskt, världens bästa mamma och pappa det är ni det!, Tack för att ni stöttar mig i allt <3. Sen bar det av hos fest hos hockey killarna. Andra helgen käka alla tjejerna på broken, asmys, det vart lite piiiiiinsamt mot slutet när emma slängde ut ett VÄLDIGT opassande kommentar ehehehehhehehe. Nu måste jag faktiskt skryta med att jag lärde mig backflip den helgen och jag ska fasen ha bildbevis på det snart! På lördagen sov emma, frida och lilleman hos oss, haha riktigt galet. Lilleman och jag hade bra kul HAHA. Den här helgen hade vi tjejkväll hemma hos oss med Linnea, Maja, Malin och diana, så jääkla sköna brudar, inte normala nånstans, jag och linnea var batman, de va ju ganska coolt haha! Igår var vi på lokalen och äntligen har jag hittat en brud som kör alpint på samma nivå som mig, tack gud! Nej men det a mysigt, sov vi hos maja, åååhhh vad det är mysigt där, hennes familj är ju för goa! Dom bor precis vid backen, fatta drömboende!, Gud vad jag tjatar men fy vad jag saknar er där hemma, mina små bajskorvar, ni är bäst!
/Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0