Heeeeem

Tjena hallå, nu sitter jag på Östersunds flygplats och typ chhiööar, galet tråkigt är det iaf... Har pratat lite med mina tjejer, fyy vad jag saknar dom, därför blir det tjejkväll på lördagen hade jag tänkt :), i veckan har jag vart på träning och lite sånt :), gymmet är awesome där iaf! Juste igår så orienterade vi, jag och linus (dreamteam), var typförsg av alla, men hahha tror aldrig jag haft så mycket ryggsvett i mitt liv haha. Igår fick jag en ''hemlig beundrare'', haha så himla gulligt.. Åååh Diana om du ser det här så finns det hopp, nu är det bara tre dagar och några timmar kvar tills jag kommer hem! Haha det var så himla sorgligt att säga hejdå imorse :(.. Aja nu ve jag inte vad jag bubblar om men cya sooooon suckers / Josefine

Kommentarer
Postat av: diana.

haha, såg inlägget nu när du är på väg hem! och nu ska jag gå och möta dig. puss på dig kvinna.

2010-10-03 @ 17:21:04
URL: http://deliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0