Fjällvandring

Heeeeeeej!, å Gud idag när vi fick våran estetiska verksamhets grejen så fick man välja tre stycken och stryka en som man verkligen inte ville ha, jag strök sång såklart, vad tror ni inte jag får, jo sång, jag Frida och emma börjar aagarva sen blev det dålig stämning i aulan hehe. Annars har det inte hänt så mycket tror jag, jag och Agnes sprang femman, medans alla andra gick, hurtbullar vi är... Ååå min mamma är så söt, haha hon har börjat smsa, men det börjar alltid så här, hej jossan mamma här...blablabla.. Puss mamma haha. Idag va jag med om en sjuk grej, vi va på fest hos hockey killarna, det är onsdag idag, vem har fest på onsdagar haha helt bananas? Imorrn blire iaf fjällvandring och jag längtar sååå mycke eller inte ehehehehehehe... Nej men jag kommer dö.. Typ aja puss på er / jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0