Drama

haha galen helg asså, först drog rulla vi till maja som btw bor mitt i åre, helt sjukt.. vi käka middag och så, och guud vad hennes familj är gullig man vill ju bara äta upp den.. sen drog vi till lilleman, där va det "fest", sen vart det värsta dramat, sen pierca emma linnea, och det vart ganska snett, HAHA så himla kul. Jaa, allt var ganska roligt tills vi skulle gå hem med en viss person som inte mådde så himla bra, det slutade med ambulansen och hela köret. Jag diana och lilleman drog ner till max och käka frulle dagen därpå, jag kan säga att jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv hahah, resten av dagen spenderades på banhoff med maja linnea och diana, riktigt mys! Du som står i kassan är riktigt het, ring mig. Idag har vi vart och shopppat lite kläder, goggels, mössor.. sen blev det banhoff, oväntat../J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0