sweet home alabama

i torsdags åkte jag somsagt hem, hmm jag satt på flygplatsen i kanske......hundra år. Jag började tillsut bita mig på naglarna och sen började jag blöda.. annars var det uuuundrbart! på fredagen var jag ute på middag med mina föräldrar det va mys, fy vad jag har saknat dom! Annars shoppade jag och mamma liiite, sen på lördagen så vips skulle jag vara med på nått lopp på djurgården som mamma skulle springa, det va inte så fruktansvärt jobbigt som jag hade trott så jag sprang hela banan wohoo, sen vart det hem pronto för att fixa för sen kom tjejerna på middag, och åååååååååååååå vad jag har saknat dom bajskorvarna! det var ungefär alles.. Idag hade jag matteprov...jag ska nog inte påpeka hur det gick, haha sen skulle jag linnea diana maja malin och frida till shell, solen sken och vi skulle handla choklad, vips så faceplantade jag helt random, fattade inte själv varför haha. /J 

foto: Elin Nordin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0