dude, what you feel now?

Idag har det varit en vanlig tråkig tisdag...typ. Nej men jag och majsan hade redovisning för elna som jag älskar sååååååå mycket, jag hade om plastikkirurgi och deras risker, hon blev lagom glad..haha. sen fastnade en toffs i mitt hår, jag fick inte bort den! det slutade med att halle drog loss den, riiiitsch sare sen va det en stor hårboll på den toffsen, haha. Sen hade vi träning på golds i åre med egen pt, det gick braaaaa. Sen satt brudarna och fikade på Banhoff så då gled jag ner dit det slutade med att vi körde nått spel så vi började skrika så personalen frågade oss om vi kunde gå, hehe. nu är jag häär och ska typ plugga eller nått, ooooooooooooooooooch sen ska jag packa för på torsdag flyger jag hem! WOHOO /J

Dagens citat:(frida slet av korsbandet i österrike så hon går som ett mongo) Frida: fan va retard ni är! HAHAHHAHA jag typ dog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0