turistbränna

måste bara säga att torsdagens träning på golds va nog det jobbigaste jag har gjort på ett tag hehe, fy fasen vad jobbigt det va. Efter kom frida och hämtade mig hos majsan, sen drog vi till Emma där vi sov, jeete mysigt. På fredan va vi lediga så alla brudar gick på lunch på bubblan. Sen drog jag emma frida till lilleman i järpen igen. Det slutade med att jag och emma trängde i hop oss i en 80 säng,hmmm det gick ju inte så bra haha. På lördagen så skulle jag ida, ida, maja lilleman och nra fler åka skidor så då blev det bara att gå upp, emma va lagom road, vi gick till coop och drog en frulle vid ingången HAHAHA bland det sjukaste jag har gjort, folk kollade ju lite.... sen bar det av till duved för att åka säsongens första åk. Hade ju inte ställt in mina skidor, så det tog ett tag men tillslut kom vi upp. Efter det träffade vi majsan och linnea. drog till kv och kollade på en läskig tecknad film. sen drog vi till hockeypojkarna....sen blev det tråkigt så jag skulle gra en "360" för emma det slutade med att jag trillade och spräckte byxorna...hehehehehe nu ska diana åka i väg på puckelläger, aaaahhh kommer inte klara mig sjäöv, kommer inte klara mig själv, panik! nu ska jag plugga för vi har matteprov på torsdag. Adios / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0