port för port

hejsan hoppsan, i torsdags kom mammsen så det vart typ räserfart hem sätta på sig hela fartdräkten hämta bajs ida.. sen drog vi till max i åre och hade det trevligt :).. åååh vad jag har saknat mamma! Efter fem minuter hör vi nån snarka dör bak, ida korven hade somnat haha, söt! Iaf så hade vi portträning i två timmar i hamre(duved), svinkul! Vi körde mest friåkning eftersom det tar ett tag att hitta balansen,sen vi pratade lite med tränarna och så och allt verkade grönt! Härligt.. Och på torsdag åker vi till vemdalen WOHOOOO! Idag har vi haft utvecklingssamtal och massa shit... efter dt drog jag och mammsen och köpte lite skidfodral och så sen drog vi till broken och mötte upp emma frida och emmas mamma, ytterst trevligt! Frida stackarn hade skena och grejer så emma körde henne i en kundvagn HAHAH inte det bästa när man har opererat knät??? Mamma och jag hade trevligt på vägen hem iaf, haha hon är så gullig min mamma är. Imorn ska jag och ida åka lite skidor, awesome! pusshej / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0