for real

tjenis, dagen har vart chill.. klar med referatet, wohoo. Kommer ALDRIG spara något på en data, cpcpcpcpcpcppcpc DAAAMP tre dataskrivna papper med 12 typsnitts försvann ur cp datan för att skolan gjorde systemåterställning utan förvarning, tack, TACK så himla mycket..balle. tack till dom som muntra upp mig haha, seriöst höll nästan på att börja böla, no kidding jag gråter typ aldrig men där va tårarna nära. efter lunchen hade vi typ två timmar hål innan träningen då gick jag emma och markus till bilden och kolla på scrubs hehe. Helt random skulle Emma börja göra första hjälpen andning på mig HAHA fast genom näsan då haha. på träningen gymmade vi, inte världens roligaste, nästa vecka blir det dock. Skön tränare/lärare jag har ändå, hon är nog den bästa jag haft haha.. middagen spenderades med fo och hockey killarna, kul att man är ensam tjej.. sen blev jag utelåst, så jag rullade till malin...vi har matteprov på torsdag så nu ska jag börja med det, inte för att klaga eller så men det kanske inte va en av mina bra dagar. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0