Spex

Helgen i skåne var underbart kul, sjukt hård träning var det, emelie bröt tån, jag har akjlöfhaslöjgb ont i foten. Nej men det var sjukt kul faktsikt!, Kommer ni ihåg när jag fick bajstäcket, linnea fladder kudden och emelie kissrännan/springan hahaha. Emelie trillade mitt i natten ner i springan i sängen eftersom vi tre valde att sova alla tillsammans i en säng. Linnea väcker mig och säger, jooooos, jooooss kolla emelie, jag: men vaaaaa, jamen kolla hon har trillat ner *grymtskrattar*, så här jag en röst som säger aaaaaaaahhhhhh joooss, det finns ormar här kom och titta, asså jag dör va roligt det var haha, idag hade våran klass och alla andra nior spex foto, fasen vad jag kommer sakna våran klass, jag älskar dom faktiskt! Det blir ju inte bättre nu när jag håller på att skriva flygfärdig och drar fram alla minnen från min hjärna, nej urs man blir ju nästan gråtfärdig. /J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0