Gött Mos

Det har hänt massa trevligt denna helg. Det uppskattas! Jag och min lilla lukas, tog tåget till staden fikade (y), sen såg jag ett par oförkämt snygga skor, mina mina mina, problemet är bara att jag inte vet vilken färg jag ska välja, rosa eller vita :(. Iaf sen åkte jag och emilie hem flummiga, ovanligt? Nej men jag fick nån astma hicka typ så lät som en flodhäst, hahaha sen drog vi ett riktigt dåligt skämt  om nån reklam skylt, kommer inte ihåg hur det gick men det försår nog bara vi :), Sen skulle vi på middag emilie följde med sen åkte vi hem till mig fixade oss och så, sen regnade de... auhahahaihai hatar regn. Sen rullade vi iväg med urken, haha vi var ju inte lite exalterade.. sen va vi somsagt vid brasan och lite överallt, väldans trevligt. Sen åkte vi till Lena, sen skulle vi köra hem.. Emilie: jooossan den här soon är ju större :o?? haha vi hade tagit varsin sko, sen iaf mötte vi polisen men det är en annan historia haha. Sen sov knasbollen hos mig. Tack för en fin dag Lukas. I söndags var jag ute och "motionerade" med min kära viktoria eftersom jag inte tränar på söndagar längre. Nu är det bara för mycket i mitt huvud så ni anar inte, snälla ge mig luft-vad mycket saker jag ska göra! Snart är det skoldans/vandring/judo cup mmm lagom mysig jag kommer vara på vandringen efter en långhelg med judon i skåne! /J

allså hur söt är inte min lilla lukas? <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0