The truth.

Det jag tycker jag lyckats bäst med är att åka skidor, på riktigt jag känner mig grym haha.
jag måste säga min buss till 555 bussen, för att vi åkte den ibland på dagis?(haha) har gjort det nu i 11 år.
jag har väldigt lätt för att bilda muskler
när jag var liten höll jag andan när jag såg en "ful" människa
jag älskar att träffa nya människor
jag älskar kläder och har sedan jag var liten velat bli modell, haha
jag måste gå på mina judo och simträningar för annars blir jag hyper och kan inte koncentrera mig
jag har sedan jag var två år älskat arlanda och att åka utomlands.
jag är en sucker för oboy, dricker det nästan varja dag.
jag saknar ofatast empati för andra människor
om jag en gång gillar en person kan jag aldrig sluta gilla den.
jag hatar förändringar på mig själv och andra personer.
jag älskar mina nära
jag är en riktig besserwisser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0