pappas flicka

har haft fullt upp i princip hela tiden :), i fredags hade jag och pappa en sånhär pappa och dotter dag, skitkul vare, vi har exakt samma torra humor haha, iaf åkte skidor och shoppade :). sen kom tjejerna <3, de va asmys efter filmen så hamnade alla i badkaret, sen bada vi sen gick larmet igång  när ellie och elin skulle gå HA-HA hela huset peeep. Majsi och Emilie övernattade här, vi hade väääääldigt trevligt, sen så kom vi på att i min säng får det bara plats med två, hmmmmmm, vi med våra stora fina rumpor också haha :D, nej men det gick bra vi somnade  typ efter att vi hade sagt godnatt femtioelva klockan fyra ele nått? Jag snarkade Maja pratade i sömnen och emilie pruttade. Aa iaf jag och emilie har degat hela dan ätit chips och planerat sommaren. Iaf så var det en hääärliga dag/ natt med mina underbaaaaara flickor. /J

Dom ända "inte så vilda bilerna"


"hårigt öra" ((:


ellies mobil i bastufönstret haha 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0