Josefine

Idag sa mamma att jag hade namnsdag, härligt tänkte jag men det är ändå ingen som kommer ihåg men joo!, tre personer ringde mig imorse :D<3!, Dagen började iaf med att jag skulle till kliniken och ta bort mina stygn, de va lite äckligt om jag säger så, sen åkte jag till skolan och fick ett varmt välkommnande haha.. Juste hon kirurgen sa att jag inte fick träna förens nästa helg :o, dom som känner Josefine vet att hon kommer bli hyper! Men det värsta var nog när hon frågade när vi skulle ta bort den andra pricken, Kirurgen: Men då kan vi väll ta det dagen innan valborg, det passar väll jääättte bra, Jag: hmmm....ja det gör det nog -.-.
I alla fall idag så har jag planerat att göra ingenting(!), tror det behövs.

sommarminnen 08 haha / J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0