Dum Blondin

idag hade vi piptestet, vi va kanske 6 pers som gjorde det, ha-ha lat klass vi har. Jag slog iaf mitt rekord och det känns ju härligt... fick jag mvg på ögat provet, första gången på ja..vääldigt länge hehe. Lite coolt va det ändå :), sen vare full makaron till tränigen, kalaskul! Våran tränare tyckte vi hade blivit lite väl schlappa med sammabetet, så vi fick köra massa sånna och ja måste ju bara säga att jag och linus är bäst. Men juste det värsta var när jag skulle gå och fylla på vatten på toan så kommer det ut en kile precisfrån toan, skitsnygg faktiskt han gick typ på jujutsu som är bredvid judon aa, han kolla lite konstigt på mig men ja tänkte inte på det men herregud när jag gick in på toan luktade det BAAAJS, HAHAHA han hade alltså bajsat, han trodde att han kunde göra det i smyg och ingen skulle se han, haha fail. Jag känner att den här veckan kommer bli skietkul förövrigt :)! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0