marsbarn

nu har jag kommit hem men nu ska jag vara duktig och berätta vad jag har gjort hehe. Idag vaknade jag iaf på sånthära bra humör, eftersom jag vet att ni bryr er så mycket så ska jag nu meddela att jag nu får träna så jag ska börja med simmningen imorron!, gaaaalet härligt iaf så imorse så spela jag och majsi fotboll och vi kom fram till att fotbollskläder är sexigast i världen, trevligt var det. sen åkte jag och pappi till barkaby, och shoppade, det är underbart att shoppa med pappa!, sen full makaron till stationen där jag mötte upp majsi så åkte vi till stan, vi snackade med ante på vägen dit, sen så trodde vi att affärerna var öppna men det var dom INTE, högst irreterande, haha majsi och jag har typ samma känsla om kläder. sen gick vi iaf till café 60 och typ svulla hehe, ytterst trevligt på hemvägen blev det flummigt värre, vi såg en tjej som hade anorexia :(, asså shit har aldrig sett nån som har haft så åå smala ben!, HAHA på tåget så satt vi och disskutera himmel och jord, men mest hår, nej nu orkar jag inte mer, puss /J


ehh svullon

snygg-maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0