ååå onsdag

Idag är jag duktig för jag ska skriva vad jag har gjort idag :D. Först hade vi engelska nationella essay, det gick ganska bra hehe, sen hade vi två timmars hål då blev jag ö-v-e-r-l-y-c-k-l-i-g men det var inte så kul HA-HA sen hade vi tre lektioner efter, på idrotten så vare nån slags trampett med hemma-gjort hinder typ. Nej men man måste ju testa tänkte jag, jag hoppade 1.50 iaf men det var nog ingen vacker syn ska jag säga. Sen kom inte taxi gubben -.- då tänkte jag gymma med majsi meeeeeeeeeeeeen då kom jag på att jag inte fick träna, oförskämt tråkig dag./J

grattis madde på 16 år! Min smartass, hoppas du får en bra dag :D<3

Kommentarer
Postat av: maddäää din smaartaass!

taaaack söööten!! HIHI SMARTAASS !:D <33

2010-03-24 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0