Min tionde skolavslutning

I onsdas hade vi matkrig, så jäkla kul haha! Den dagen kommer man iaf inte glömma, alla 9orna went bananas, allt var planerat, lärarna hade aldrig sett något liknande, priceless. På torsdagen var det skolavslutning, 9ans skolavslutning! Kan fortfarande inte fatta det. Jag vill inte gå i gymnasiet, jag vill gå med min älskade klass hela livet. Fy vad deprimerande det är. Iaf så bärde jag min vita älskling som gick till fötterna. Alla var på bra humör tills vi fick komma in i klassrummet. Då började lärarna skälla ut oss och bla bla, p-a-t-e-t-i-s-k-t var det, herregud vad töntiga dom är, så vi fick typ ingen riktig avslutning skulle man kunna säga, eftersom vi är världens gulligaste klass så tänkte vi att vi skulle sjunga en låt till våra lärare med robin i ledningen. Helt ärligt måste jag säga att det var jätte gulligt och ALLA sjöng! Fortfarande var dem inte nöjda. Sen åkte jag och flickorna hem och firade, fy vad mysigt vi hade, vi satt ute och åt jordgubbar tårta glass och "champagne". Sen var det dags för middagen jag hade en bondelind klänning med mina replay skor och ett guldhalsband från pappa. Efter det åkte vi till rättarboda sen gick vi till ip då blir man ju lite lagom lack. Det roligaste på kvällen som hände var att jag alyson samuel och elin sprang genom vattenspridaren haha. Ändå så måste jag säga att förra årets skolavslutning faktiskt tar priset, priceless var den! MEN NU ÄR DET SOMMARLOV! Och jag har slutat 9an helt amazing trodde aldrig att jag skulle bli såhär "stor", helt stört att det har ändrats så mycket från 8an. Den här sommaren känner jag på mig att den kommer bli väldigt bra! /J
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0