I just wanna live while I'm alive

Igår var jag och mammsen och shoppa skolavslutningskläder och skor fy fasiken börjar typ böla bara jag tänker påd et, hittade ett par ubersnygga kängor eller kängor var det inet utan typ uggs fast inte uggs men inte uggs skitsnygga, fast jag och mamma kom överens att det inte skulle passa med klänningen så jag fick ett par replay skor och två klänningar en från mq och den andra från saint tropez tror jag de var. Idag så brände jag och bängan upp våra franska böcker oerhört skönt, kan inte beskriva med ord hur jädra skönt det är slippa franskan. Nu är det i princip över, nian, broskolan. Ikväll ska jag på träning, träna på katan osv, imorrn ska vi på nått museeum, j-eettee roligt.. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0