helvetteeeeee

omg, jag skulle åka till trafiks(bajs)skolan idag, jag skulle vara där kl 8:00, endå var jag glad eftersom att solen sken och blablabla, så därför tog jag shorts på mig. När jag kom dit så sa han nej du får appsolut inte köra med shorts du måate ha långbyxor, fick jag åka hela vägen hem, jag fick från bussen... när jag kommer hem hade han ringt mina föräldrar?, sen skulle jag boka ny tid då lät han lagom sur och ba näej idag går det inte blablbal, du får ta med dig 500 kr för att du missade lektionen. 500 kr? för att jag missade lektionen herregud. gud vad sur jag blir, inte vad det mitt fel, vem går med mjukisbyxor när det är 30 grader varmt, fy det där kommer svida sen. Just nu vill jag bara gå och dö /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0