Gotland Kneippbyn 2010 ♥

På onsdagen åkte hela 9.4 och 9.3 klassen till Gotland, vi hade världens mysigaste! Torsdagen var ju priceless. Alla installerade sig i sina stugor, sen körde vi gotländska lekar med frida T haha, efter det vart det korv vid solndedgången. Sen låg alla och skeda de va ju bra mysigt tills nån skrek, staas är naken. Ja sen hände de grejer sen tog jag och robin taxin till visby där vi träffade nåra från vår klass på lördan låg alla och stekte på vattenland, sen åkte vi grejerna. Efter det åkte jag linnea jasse och majsi till visby, skitmys, vi shoppade kom ihåg ringar, armband osv. När vi kom hem hade klassen saknat oss, ha-ha så söta! På lördan åkte alla till visby då fick jag typ leka guide eftersom jag har vart där 1000 gånger hehe, sen tog vi båten hem med 9.3 där träffade vi världens skönaste norrköpingskillar. Sen satt vi och sola ooch bara hade de gött. Oförglömligt, tack 9.4. Jag älskar er. /J



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0