Tilos

Ja jag har spenderat veckan på tilos grekland, oerhört vackert problemet va att det inte va folk där haha det bodde 300 människor på den ön, men den hade typ blivit svensk eftersom allt fanns på svenska, det fanns typ bara svenskt godis och så stog det en skylt med "systembolaget, vi kör hem spriten åt er gratis" HAHA. Tur att jag hade bejb med mig! Sen måste jag säga att "värden" på hotellet, demos som han hette va pain in the ass! Typ om man sa thank you så sa han, what are you talking about, man ba nähä får man inte säga tack?, sen så sa han hur allt va i norra europa och sen fick man inte säga emot för han hade rätt, tänk er honom med grov grekisk brytning "In northern europe the people there are not so kindly as we are here in hellas, you could not find any better people like us" haha okej. Nej men han vä väll rolig... På båten hem till rhodos gjorde jag och vickis snören pga uttråkning. men dom va faktgiskt goda. /J

cp stenar, det fanns sånna överallt det gjorde ont i brösten när man gick på dom, dessutom drog jag min rullväska där fram och tillbaks.

utsikten

tagen med min kamera, bejb<3

moi

en glad josefine :)

fina mamma

HAHA pappsen och jag hade hopptävling

på nån bar

glad chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0