Soul sister.

Otroligt sköna dagar med min kära Emilie, fy vad underbart det var!, Så jäkla skönt att bara försvinna från allt,  måste bara säga att du är bäst Emilie älskar dig utan och innnan. Iaf så måste jag bara poängtera att jag har aldrig sett så många snygga killar på ett och samma ställe! herregud det bara svärmade, hallelulejah! Annars så shoppade vi(har hittat  min favorit affär som jag ska tömma när jag blir rik), sen träffade vi typ 6 personer vi kände, helt sjukt?, badade gjorde vi ju också, åt chips och peta näsan och hade det allmänt gött. Imorrn kommer min kära Viktoria hit för vi drar nämligen till grekland på måndag rätt nirre. kanske ska börja packa :) /J
från gotland, Foto: Emilie och jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0