Upptagen

Hej bloggen, har inte bloggat på sjukt länge känns det som , men jag har helt enkelt inte haft tid.
Den här veckan har det inte hänt så supermycket så det finns väl inget speciellt att berätta, jag har typ tränat, varit tränare, kollat på träningar, träffat kompisar och så, inge mer (:
Idag var det en vanlig skoldag, jag, emma o ida bytte till musik på elevens val, asskönt hah, för vi hade religion egentligen o; . På idrottslektionen pratade dom om vandringen, det verkar vara jättesvårt! Men jag SKA klara den!
Efter skolan så gick jag hem o gjorde iordning mig för träningen, åkte till tennisen o så, gick sådär idag. Trevligt att dylan kom o kolla (: , nu ska jag nog lägga mig i sängen, håller på att svimma av här ha-ha :D.
Puss&Kram

En av många bilder från sälen <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0