Trubbel i paradiset

Heej, jag bloggade tidigare idag men när jag skulle publicera försvann allt. Idag har iaf jag och mormor vart inne i stan och shoppat, ätit och gått på bio. Det har varit jättekul! Jag hittade en asball tröja på monki, en tunika på gina tricot (värsta bra till sommaren) och sen en marcara. Filmen vi tittade på heter "TRUBBEL I PARADISET" , den var riktigt rolig! Känns som att jag går på bio hela tiden.. Dom senaste 2 veckorna har jag vart på bio 3 gånger haha. När vi kom hem till mormor o morfar igen så åt vi tacos och tittade på tv, heeelt okej!
Imorgon ska jag och mormor baka tills mamma och johan kommer, det blir byteshandel med barn haha, jag åker hem och johan ska stanna här ett par dagar. Nu ska jag nog gå och lägga mig, känner mig riktigt trött faktiskt, vi hörs imorgon, puss&kram! ♥

You know you love me!// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0