Snuten i varuhuset

Hej, igår satt jag i skolan och väntade på salem sjukt länge haha, men som tur fick jag sällskap av lalan, airin, jasmine, maja och linnea, sen kom patriik dit. Sen när salem kom så köpte jag bildetterna jag skulle köpa till en fest, han sålde dom nämligen. Sen gick jag o patriik hem till mig, typ gjorde ingenting, sen åt vi middag och åt semlor, gick senare till ica och hyrde film och köpte chips och naturgodis. Det blev filmen "Snuten i varuhuset" , den var faktiskt riktigt rolig. Nu sitter jag i soffan med min lillebrors bärbara och tittar när patriik sitter och spelar något krigsspel på ps3. Ikväll kommer tomas hit, vi ska titta på "sommaren med göran" haha, :D. (finns inga roliga bilder på den här datan)
Men vi hörs, puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0