SÄLEN 2010

Heeeej!! Nu är jag hemma från en helt underbar vecka i sälen! Vi bodde i en fin villalägenhet precis vid backarna och det har varit fint väder där alla dagar utom den sista. Jag och emma har haft så sjukt kul, jag kommer inte berätta så mycket, men bilder kommer det läggas upp!
Varje dag har vi iaf åkt skidor, utom 1 dag för då var jag o emma skitsega hehe.. Sen har vi vart ute och åkt pulka mitt i natten.
En rolig gerj var att jag och emma skulle leta efter ett hotell som låg 30 minuter ifrån där vi bodde, och då använde vi kartan över skidområdet för att försöka hitta, men det visade sig inte vara så smart.. För vi tappade bort oss helt och ah... Det gick inte så jättebra om man säger så :D.
Vi har spenderat tid vid skilodgebaren och testat en massa roliga alkoholfria drinkar, vi har ätit godis för typ.. 350 kronor, tjockisar jag vet, vi hade typ alltid något i munnen, pinsamt :D
Juste, vi råkade nästan elda upp en micro när vi skulle poppa popcorn.. Vi har tittat på ALLA avsnitt av eva&adam, en massa filmer har vi hunnit med också. Jag har också lyckats på något konstigt sätt att åka in i typ 3 granar, sånt som bara jag lyckas med (: .. Vi åkte kvällsåk och åkte en massa avstängda backar, INTE SMART visade det sigg att vara hehe..
Snackat med en massa roligt folk, som t.ex några från säkert norrland eller nått som började prata med oss om vi brukade åka snöskoter o en massa saker hahaha!
Vi åkte till tandådalen och hundfjället en dag för att vi hade planerat att åka "väggen" , men den var full av snökanoner -.- . En dag åkte vi snowboard, det gick faktiskt bra, snacka om träningsvärk jag hade dagen efter..
Vi har badat i ett äventyrsbad, asnajs! Nej nu tänker inte jag skriva något mer för det här blev ett väldigt flummigt inlägg känner jag.. Förklarar lite mer när jag lägger upp bilderna sen! Hoppas ni har haft en bra skolvecka ;)
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0