One time

Hejsan! Nu känner jag mig rätt så duktig iaf, jag har läst igenom alla so häften och mamma förhörde mig, hade rätt på alla frågor. Nu kan jag ta det liiiite lugnt iaf, innan jag somnar ska jag läsa igenom allt igen för säkerhets skull.
Jag har iallafall haft trevligt sällskap via mobilen medan jag har pluggat haha, dylan, patriik o tomas :D.
Oj! Nu tittade jag ut genom fönstret och det snöar så mycket så att det ser ut som spöregn, orkar inte med den här snön mer! GE MIG SOMMAAAAR!! Förresten, igår innan jag och emma åkte på träning satt jag och visade henne en massa gamla låtar som jag hittade, låtar som man lyssnade på när man typ gick i 2an-3an någonting, *sakna*.
puss&kram

A-teens !

Dr.Bombay,  haha :D

Aqua!

Aqua




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0