21.53

Hej, jag och jossan åkte till jakan för att hon skulle slinga håret idag och när vi skulle dit blev det lite förseningar på grund av att dom jäkla cp-bussarna aldrig kan komma i tid..
När vi kom hem gick jag till emma och där tittade vi på Eva&Adam, så sjukt länge sen man kollade på det. Sen käkade vi toast och sen åkte vi till crille o var där till typ 5.
Nu har jag nyss gjort klart min surrealismen bild. Min bildlärare sa att jag fick välja att göra om en bild och om jag fick mvg på den skulle jag få mvg i slutbetyg på bilden, asnajs, jag blev faktiskt nöjd med bilden!
Imorgon så ska jag, dylan, emma och crille tita på film, kommer säkert bli trevligt. Men nu ska jag.. göra nått annat.
Puss&Kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0