det var en gång en bellman

tjosvejs! :D nu är det elin här som ska "gästblogga". (: eftersoom jag inte kan blogga så ska jag skriva en rolig historia påtal om gamla minnen. :D

"det var en gång en bellman som hade en papegoja. Bellman satte sig på toaletten och papegojan följde med in. då började papegojan säga :bellman sitter och skiiiiter, bellman sitter och skiiiiter. Bellman blev arg och sa till papegojan att om han fortsatte så skulle han kasta ut papegojan genom fönstret. papegojan fortsatte ändå och bellman hotade ännu en gång,fast denna gång med att spola ner papegojan i toaletten. men ÄNDÅ så fortsatte papegojan. då spolade bellman ner papegojan. nerifrån toaletten hörde bellman : jag seeeeeglar viiiid en faaaalukorv!!!"

det var det, ha-ha.. :) det där tyckte jag var superkul i typ trean fyran. :D åhhh vad jag älskar minnen! jossan har hittat gamla toktolle-bilder och filmer också,vilket jag tycker är askul!! :D vi är ju bra söta! :D men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer för detta är inget jag prioriterar så mycket, så pusshej! :D nu ska vi ha tjejsnack om killar,mohahahaha! :D


"you know you love me//elin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0