03.30

Hejj, Jag och emma hade det asmysigt i kista. Vi åt i foodcourten, båda käkade nachos :D. Sen gick vi runt o tittade  i affärer o luktade på parfymer o en massa sånt. Sen åkte vi hem till henne vid 8. Senare tog vi bussen mot mig, emma gick till crille och jag åkte hem. Vid typ 10 kom jossan och vi har väl gjort lite allt möjligt. Men hennes favoritsysselsättning ikväll har varit att hoppa på mig, mosa mig och skjuta trosor på mig... Vi har också spelat guitar hero, snackat, spelat in videos, (jossan har passat på att få damp på min lillebror och hans kompis..) och lite sånt, käkat nyss gjorde vi också.. Klockan 09.00 imorgon ska vi vara i jakan eftersom att jossan ska slinga eller färja håret blondare. Jag tror inte att vi kommer somna innan vi ska åka iväg..hehe.. men det blir nog najs :D och nu håller jossan på och bygga en hydda under mina stora kuddar i sängen..

J: Mina pruttar här inne bidrar till en global uppvärmning, hahaha....
S: Hahahahha
J *börjar sjunga lejonkungen låtar. Fast med mumlande ljud och småfnissar..*
J: Asattesara sqwasch-banana...
J: nej nu flyttar jag ut härifrån.. fast det var rätt mysigt..
S: Blev du förorenad nu?
J: Ja jag tror det.. stackars lilla människa..


Men nu ska jag vara social innan hon börjar riva rummet,
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0