00.57

Hej, Idag vaknade jag och elin klockan 2, hade antagligen sovit längre om inte elin hade blivit kissnödig haha. Vi var ju uppe till halv 8 så vi var rätt trötta.. Senare vid typ halv 4 kom ellie och joinade mig och elin, vi tittade på filmen "love in manhattan" , den var helt okej. (Juste, igårkväll tittade vi på baksmällan och den var så jäkla bra!!).
Innan vi skulle gå till elin kom helt plöttsligt eric och jimmy från ingenstans så dom förljde med hem till elin ett tag och sen gick alla tebax till mig för att titta på film. Vi tittade på grease, det var ett tag sen man såg den faktiskt, askul! Vid 22.00 gick dom typ hem och jag gick ner och kollade på "superhero movie", inte så jättebra film det där..
Det går typ inte att ladda upp bilder så jag får göra det imorgon, funkade bara med en, puss&kram! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0